Treball sobre el canvi de valors segons l'etapa vital de cada persona fet al Grau d'Educació Primària durant el curs 2015/2016 dins la matèria Ensenyament i Aprenentatge de l'Educació Visual i Plàstica:
"¿A qué le das importancia en la vida ahora mismo?"
Àngela: "A medida que vamos madurando nos vamos dando cuenta de lo que realmente merece relevancia en la vida".
Alba: "Quería expresar la importancia que tiene para mí la familia. Decidí escoger a las mujeres de mi familia materna para representar este símbolo tan importante hoy en día.
He participado
también en mi proyecto porque formo parte de esta generación de mujeres y quería
expresar que significa para mí la familia, tal y como ellas lo hicieron.
La presentación
de las fotografías ha sido en forma de acordeón para reflejar la unión que
tengo con todas ellas, desde la más pequeña a la más mayor. Por último quiero
remarcar que, según la edad que tengamos, la familia tiene un significado u
otro".
Treball sobre l'entorn social fet al Grau d'Educació Infantil durant el curs 2013/2014 a la matèria Ensenyament i Aprenentatge de l'Educació Visual i Plàstica:
Retrat familiar de Lidia:
lamevafamilia from Lidia Martos Buil on Vimeo.
Carlos, Núria i Sílvia plantegen dues opcions
en la nostra relació amb l'entorn social:
Maria narra amb aquesta animació amb plastilina la unió que es necessita per carregar i descarregar un pilar de 6 de la Colla Jove Xiquets de Tarragona:
Laura, Eduard, Cristina i Susana expressen amb la tècnica de l'stop-motion l'enyorança de la persona estimada:
Mostra de treballs sobre el paisatge fets per estudiants del Grau d'Educació Infantil durant el curs 2011/2012 a la matèria Ensenyament i Aprenentatge de l'Educació Visual i Plàstica:
Carme crea ésser fantàstics amenaçadors a partir d'elements
procedents dels complexos industrials de la ciutat:
Yaiza reflexiona sobre l'entorn social contrastant el repòs
amb el bullici de la ciutat:
Meri i Paula expressen amb aquest video l'estrès de l'entorn universitari
a final de curs:
Ainhoa explica la seva vivència de la ciutat
mitjançant la tècnica de l'stop motion:
Sara explica la seva vivència de la ciutat mitjançant un llibre d'artista:
Jéssica, amb el seu mural, relaciona espais del seu barri o ciutat amb els records personals:
No hay comentarios:
Publicar un comentario